IK Politikamız
İşe Alım ve YerleştirmeBaşarımızın arkasındaki en önemli kaynak çalışanlarımız. Pozisyonun gerektirdiği eğitim, bilgi, tecrübe ve yetkinliklerin yanı sıra; genç, dinamik ve yaratıcı ekibimize ve kurum kültürümüze uyum sağlayabilecek yeni takım arkadaşlarını şirketimize kazandırmak seçme ve yerleştirme sürecinde en büyük hedefimizdir.
Ofis içi yatay pozisyon değişikliklerini arttırmayı ve şirket kültür ve dinamiklerini güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bu doğrultuda çalışanlarımıza yetenek, bilgi ve becerilerine göre İK olarak gerekli eğitim ve desteği planlıyoruz.
Eğitim;
Çalışanlarımızın mesleki ve kişisel gelişimi bizim için büyük önem taşıyor. Faaliyet gösterdiğimiz sektör, eğitime çok büyük önem vermeyi zorunlu kılıyor. Eğitim programları, çalışanların, görevlerini yaparken karşılaştıkları sorunları en aza indirgemek, mesleki bilgi ve becerilerini artırmalarına katkı sağlamak ve yetkinliklerini kuvvetlendirmek amaçlarını göz önünde tutularak planlanıyor. Bu doğrultuda çalışanlarımıza kişisel gelişimleri için eğitimler planlanmakta iken, tehlikeli derecede iş yapan çalışanlarımız için mesleki eğitimler planlamaktır. Bunların dışında açık kaynak olarak her personelimizin yararlanabileceği seminer, sempozyum ve söyleşiler için personellerimize zaman, kaynak ve deste sağlamak Ankara Netmon olarak birinci derece görevlerimiz arasında yer almaktadır.Ücretlendirme ve Prim;
Çalışanlarımızın başarı göstergeleri ile yetenek ve deneyimlerine uygun ücretlendirmeyi sağlayan, adil ve rekabetçi ücret ve yan hak yönetim stratejimiz bulunuyor. Ankara Netmon ilk işe alım sürecinde Ücretlendirme Politikasını kullanarak adil bir sistem ile personel iş sürecini başlatır. Ankara Netmon ücret yönetimini ve yan hak yönetimi bir bütün olarak görmektedir. Her yıl çalışanlarımızın isteklerine göre şekillendirebildiğimiz esnek yan hak yönetimini hedeflerimiz doğrultusunda yıldan yıla gözden geçirilen prim sistemlerimiz ile Ankara Netmon’u yarınlara taşıyacak ücretlendirme sisteminin alt yapısının korunması için çalışmaktayız.